Quibi rejestruje sześć głównych marek filmów i telewizji na iPhone'a
Usługa przesyłania strumieniowego krótkich formatów wideo Quibi podpisała umowę z sześcioma głównymi markami, aby uruchomić tę usługę. Jego współzałożyciel, Jeffrey Katzenberg i dyrektor generalna Meg Whitman, ogłosili oświadczenie podczas pokazu Cannes Lions we Francji w tym tygodniu. Zaangażowane firmy to Procter & Gamble, PepsiCo, Anheuser-Busch, Walmart, Google i London School of Economics. Na rok przed zaplanowanym na 2020 rok uruchomieniem usługi firma sprzedała już zasoby reklamowe o wartości 100 milionów dolarów.
W liście otwartym do pracowników, inwestorów i partnerów współzałożyciele Quibi powiedzieli pracownikom, partnerom i inwestorom, że firma się zamyka. Pracowaliby nad znalezieniem kupca dla firmy i nadal świadczyliby swoje usługi użytkownikom. W liście poinformowali, że aplikacja będzie dostępna do 6 kwietnia 2020 r., a także będą szukać dodatkowego finansowania. Mają nadzieję, że wrócą, aby ponownie uruchomić usługę w przyszłości.
Treści oferowane w serwisie są dostępne w trzech kategoriach: filmy, nieskryptowane i dokumentalne. Scenariuszowe seriale to #Freerayshawn i The Most Dangerous Game, które zdobyły dwie nagrody Emmy za sztukę kreatywną za aktorstwo i pisanie. Nowa seria będzie miała premierę w każdy poniedziałek. Początkowo Quibi planowało oferować 175 oryginalnych programów, ale w pierwszym roku wypuściło osiem tysięcy odcinków. Ma szeroką gamę programów i codziennie publikuje nowe odcinki.
Opinie użytkowników o Quibi
Czy próbowałeś Quibi? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!